Kalbimin Putları / Elif Nuray


bıraktığım yerdeydi buldum

saklarken kalbimin deliklerini

sanki ilim görmüş el çabukluğum

annemin ahşap yorgunluğuydum

içli nefesinde gecikmiş bir bahar

kapılar açıldı sandım kapılar yakın

sonra beni bir yokuşta unuttular

düşürdüğün yerdeydi, aldım

nasıl da dağınık bu gök, bu kuşlar

inanılacak gibi değildi inandım

alnım nasıl ki değdi yere, öyle yakın

gördüm eski bir nehir inciniyordu

kalbimin putlarını devirdim sandım

kalbimin putları önümde duruyordu.

Elif Nuray

Hece Dergisi, sayı 213

Eylül 2014

Bir Cevap Yazın

